Obsługa klientów przez ZUS
od 16 do 27 marca 2020 r.

W związku z sytuacją zagrożenia epidemicznego - w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów - informujemy Państwa, że w okresie od 16 do 27 marca 2020 r. nadal funkcjonuje w ZUS w sposób niezakłócony obsługa klientów w Centrum Obsługi Telefonicznej.

Do Państwa dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna
pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze w godz. 7-18
oraz dodatkowe numery telefonów
22 290 87 01 - obsługa zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w dni robocze w godz. 7-15
22 290 87 02 - obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców w dni robocze w godz. 7-15
22 290 87 03 - obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej w dni robocze w godz. 7-15

Zachęcamy również do zakładania profili na naszym portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS
i korzystania z naszych usług elektronicznych.

Konto na portalu PUE ZUS można założyć bez wychodzenia z domu – przez internet - za pomocą profilu zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.

We wszystkich placówkach ZUS przygotowaliśmy dla Państwa wyodrębnione strefy, w których będą Państwo mogli samodzielnie złożyć wnioski, bez kontaktu osobistego z pracownikami Zakładu.

Jednocześnie informujemy, że odwołane zostały wszystkie zaplanowane badania lekarskie
prowadzone przez lekarzy orzeczników, komisje lekarskie, konsultantów Zakładu

X
Zygmunta Krasińskiego 28
Bielsko Biała
Śląskie
43-300
Poland