Beskidzka Izba Lekarska

Beskidzka Izba Lekarska

Wykreślenie praktyki lekarskiej

1. Logowanie

Aby dokonać wykreślenia wpisu w RPWDL należy wejść na stronę Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą https://rpwdl2.ezdrowie.gov.pl/– zalogować się przez profil zaufany, podpis kwalifikowany lub podpis elektroniczny.

2. Jak rozpocząć składanie wniosku?

Składanie wniosku o wykreślenie wpisu z rejestru można rozpocząć z dwóch miejsc w systemie:

  • Z poziomu listy wniosków – z dostępnej listy wniosków wybierz -> Wniosek o wykreślenie.
  • Z poziomu listy ksiąg rejestrowych – wybierz księgę, którą chcesz wykreślić. Z listy dostępnych ukrytych opcji pod 3 kropkami wybierz -> Wnioskuj o wykreślenie wpisu.

3. Przygotowanie wniosku

Dane do wniosku zaciągną się automatycznie z księgi rejestrowej.

  • Uaktualnij adres do korespondencji i dane kontaktowe (dane powinny być prawdziwe i aktualne);
  • Uaktualnij lub dodaj adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej. W przypadku grupowej praktyki lekarskiej uzupełnij adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej po zakończeniu działalności leczniczej;
  • Wprowadź datę zakończenia działalności leczniczej;

4. Składanie podpisu elektronicznego

Wypełniony wniosek należy podpisać za pomocą profilu zaufanego, podpisu kwalifikowanego bądź elektronicznego.

5. Wysyłka

Podpisany wniosek należy wysłać do Organu Rejestrowego klikając opcję „Wyślij”. (jeżeli wniosek został pomyślnie wysłany pojawi się urzędowe poświadczenie)

Skip to content