Skip to content
Dostosowywanie preferencji dotyczących zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „Niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do zapewnienia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Ten rodzaj cookies jest niezbędny do funkcjonowania strony internetowej i nie może być wyłączony w naszych systemach. Niezbędne cookies są zazwyczaj używane w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika, takie jak: ustawienie opcji prywatności, logowanie się lub wypełnianie formularzy. Możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak, aby je zablokować, jednak strona nie będzie wtedy funkcjonowała prawidłowo.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookies pozwalają nam zbierać informacje na temat sposobu, w jaki korzystasz z naszej strony. Dzięki nim możemy analizować dane takie jak liczba odwiedzin, czas spędzony na stronie, popularność poszczególnych treści czy sposób, w jaki użytkownicy poruszają się po stronie. Te dane pomagają nam w identyfikowaniu problemów technicznych i optymalizowaniu działania strony, aby była bardziej przyjazna i funkcjonalna dla użytkowników. Zbierane informacje są przeważnie anonimowe, ale mogą być powiązane z Twoimi danymi, jeśli wyrazisz na to zgodę.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Marketingowe pliki cookies są wykorzystywane do zbierania informacji o Twoich zainteresowaniach i preferencjach. Dzięki nim możemy dostosować treści i reklamy do Twoich potrzeb, tak aby były bardziej adekwatne i interesujące. Pliki te mogą być również używane przez naszych partnerów reklamowych, aby wyświetlać spersonalizowane reklamy na innych stronach. Pomagają nam również mierzyć skuteczność kampanii reklamowych i poprawiać jakość komunikacji marketingowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Beskidzka Izba Lekarska

Beskidzka Izba Lekarska

Zmiana/Zawieszenie wpisu praktyki lekarskiej

1. Logowanie

Aby dokonać zmiany wpisu (zawieszenie) w RPWDL należy wejść na stronę Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą https://rpwdl2.ezdrowie.gov.pl/ zalogować się przez profil zaufany, podpis kwalifikowany lub podpis elektroniczny.

2. Jak rozpocząć składanie wniosku?

Składanie wniosku o zmianę wpisu z rejestru można rozpocząć z dwóch miejsc w systemie:

  • Z poziomu listy wniosków – z dostępnej listy wniosków wybierz -> Wniosek o
    zmianę wpisu w rejestrze.
  • Z poziomu listy ksiąg rejestrowych – wybierz księgę, dla której chcesz przygotować
    wniosek chcesz wykreślić. Z listy dostępnych ukrytych opcji pod 3 kropkami wybierz -> Wnioskuj o zmianę wpisu.

3. Przygotowanie wniosku o zmianę wpisu do RPWDL

  • Wybierz księgę rejestrową do wniosku o zmianę wpisu;
  • Uzupełnij pierwszą część wniosku
    • Sprawdź dane – Jeśli coś się zmieniło w praktyce zawodowej we wskazanych we wniosku zakresach, możesz zaktualizować dane.
  • Uzupełnij drugą część wniosku
    • Dodaj zmiany:
      • Jeśli posiadasz specjalizację wprowadź posiadaną specjalizację;
      • Dodaj rodzaj praktyki, zakres i miejsce/miejsca udzielania świadczeń;
      • Usuń miejsce udzielania świadczeń.

Rodzaje praktyk:

93 – indywidulana praktyka lekarska wyłącznie w zakładzie leczniczym

94 – indywidulana specjalistyczna praktyka lekarska wyłącznie w zakładzie leczniczym

95 – indywidulana praktyka lekarska wyłącznie w miejscu wezwania (bez specjalizacji),

96 – indywidulana specjalistyczna praktyka lekarska wyłącznie w miejscu wezwania

97 – grupowa praktyka lekarzy/lekarzy dentystów

98 – indywidulana praktyka lekarska (gabinet)

99 – indywidulana specjalistyczna praktyka lekarska (gabinet)

 

We wniosku należy wpisać wszystkie miejsca, w których lekarz/lekarz dentysta będzie udzielał świadczeń w ramach praktyki zawodowej.

Jeżeli nie posiadasz specjalizacji w polu „zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych” (diagnostycznych, leczniczych) można wpisać

93 – „udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z umową z podmiotem leczniczym oraz zgodnie z kwalifikacjami”

98  – „udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z kwalifikacjami”

  • Uzupełnić trzecią część wniosku
    • Dołącz wymagane dokumenty do „Załączników”
    • Członek BIL:
      • potwierdzenie opłaty

        Opłata za zmianę wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą wynosi 83 zł.
        Opłaty reguluje ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej.
        Opłaty związane z praktyką należy wpłacać na konto:
        Bank Śląski ING – 61 1050 1070 1000 0001 0027 2764

      • Dyplom specjalizacji (w przypadku rejestracji praktyki specjalistycznej należy posiadać specjalizację w dziedzinie medycyny odpowiadającej rodzajowi i zakresowi wykonywanych świadczeń zdrowotnych)
    • Członek innej izby lekarskiej, do wniosku oprócz potwierdzenia opłaty należy dodatkowo dołączyć:
      • kopię prawa wykonywania zawodu;
      • dyplom specjalizacji (w przypadku rejestracji praktyki specjalistycznej należy posiadać specjalizację w dziedzinie medycyny odpowiadającej rodzajowi i zakresowi wykonywanych świadczeń zdrowotnych).
    • Zaznacz wszystkie oświadczenia – wszystkie cztery oświadczenia są obowiązkowe, jeśli ich nie zaznaczysz, nie złożysz wniosku.

4. Zatwierdź i podpisz wniosek

Wypełniony wniosek należy podpisać za pomocą profilu zaufanego, podpisu kwalifikowanego bądź elektronicznego.

5. Wyślij wniosek

Podpisany wniosek należy wysłać do Organu Rejestrowego klikając opcję „Wyślij wniosek”. (jeżeli wniosek został pomyślnie wysłany pojawi się urzędowe poświadczenie).

UWAGA: wnioski bez wymaganych załączników będą odsyłane do uzupełnienia.

1. Logowanie

Aby dokonać zmiany wpisu (zawieszenie) w RPWDL należy wejść na stronę Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą https://rpwdl2.ezdrowie.gov.pl/ zalogować się przez profil zaufany, podpis kwalifikowany lub podpis elektroniczny.

2. Jak rozpocząć składanie wniosku?

Składanie wniosku o zmianę wpisu z rejestru można rozpocząć z dwóch miejsc w systemie:

  • Z poziomu listy wniosków – z dostępnej listy wniosków wybierz -> Wniosek o zmianę wpisu w rejestrze.
  • Z poziomu listy ksiąg rejestrowych – wybierz księgę, dla której chcesz przygotować
    wniosek chcesz wykreślić. Z listy dostępnych ukrytych opcji pod 3 kropkami wybierz -> Wnioskuj o zmianę wpisu.

3. Przygotowanie wniosku o zmianę wpisu do RPWDL

  • Wybierz księgę rejestrową do wniosku o zmianę wpisu;
  • Uzupełnij pierwszą część wniosku
    • Okres zawieszenia działalności -> podać okres zawieszenia działalności leczniczej
  • Uzupełnij drugą część wniosku
    • Dodaj zmiany:
      • Jeśli posiadasz specjalizację wprowadź posiadaną specjalizację;
      • Dodaj rodzaj praktyki, zakres i miejsce/miejsca udzielania świadczeń;
      • Usuń miejsce udzielania świadczeń.
  • Uzupełnić trzecią część wniosku
    • Dołącz wymagane dokumenty do „Załączników”
      • potwierdzenie opłaty
        • potwierdzenie opłaty

        Opłata za zmianę wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą wynosi 83 zł.

        Opłaty reguluje ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej.

        Opłaty związane z praktyką należy wpłacać na konto:

        Bank Śląski ING – 61 1050 1070 1000 0001 0027 2764

        • Zaznacz wszystkie oświadczenia – wszystkie cztery oświadczenia są obowiązkowe, jeśli ich nie zaznaczysz, nie złożysz wniosku.

4. Zatwierdź i podpisz wniosek

Wypełniony wniosek należy podpisać za pomocą profilu zaufanego, podpisu kwalifikowanego bądź elektronicznego.

5. Wyślij wniosek

Podpisany wniosek należy wysłać do Organu Rejestrowego klikając opcję „Wyślij wniosek”. (jeżeli wniosek został pomyślnie wysłany pojawi się urzędowe poświadczenie).

UWAGA: wnioski bez wymaganych załączników będą odsyłane do uzupełnienia.